Glad

Jag borde vara glad.
Fick reda på att jag fick jobbet på Ikea. Sa upp mig i går och har av köpt en bil.
Ja jag är glad. Men det är många tankar som går runt

image61

va på gala premiären i tisdags på solstorm
inte varje dag man är bland 250 bjudna gäster på bio
som får gå gratis på film få en fin påse med saker i när man kommer
skumpa och snittar och kclkingspett
sen fick man popcorn och dricka och allt va gratis
men det bästa av allt man fick gå på röda mattan =)

börjar komma upp ur den djupaste svackan just nu.
men mår fortfarande inte bra. Men det är ju höst.
har sett klart säsong 4 på engelska one tree hill
fattade faktiskt nästan allt av hela serien utan text
STOLT

nä dags att gå till jobbet å äta måsteju passa på nu för sen blir det mat låder för min del

see U

Kommentarer
Postat av: Mea

Du är på rätt väg nu min vän...

2007-11-01 @ 22:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0