LEDIG

Första hemma lediga dagen på jätte länge nästan en månad.. Alla andra lediga dagar har jag varit bort ena gången i halmstad och andra gången i köpenhamn.
Men i dag e jag bara hemma och njuter. E just nu hund vakt åt världens sötaste hund min Bambam. Sov hos mig i natt och han är så underbar att ha i sängen ligger och myser med en hela natten. Senare i kväll ska jag å mamma ha mor å dotter kväll med bio.. Ska bli mysigt.
Men först e det fotbollen som gäller.. HEJA SVERIGE...

På fredag ska jag äntligen inhandla mitt mat bord som jag har letat efter på xtra pris med´.. Hur gott e inte det då.




fick tyvärr reda på att efter att ja har fått mitt helgoa schema ska nu ändras och bli världens pissigaste schema. men det är lika för alla. men jag hatar det.. verkligen hatar det. nu måste det ske ja måste ta tagit i mig själv och skicka cv til lousie.. FAN va jobbigt...

nu blir det en go lunch att äta hej svejs

Kommentarer
Postat av: Mea

Bordet är ju skitsnyggt! kommer bli hur bra som helst... Kramen!

2007-09-18 @ 23:55:38
URL: http://meas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0