Ljus

Nu börjar det första höst mörket falla. och jag får äntligen tända mina ljus. började tända ALLA min ljus i lägenheten och tappade upp ett bad när ja skulle hoppa i så va det svinkallt då va det något stört med varmvattnet. Ja som hade längtat så. Men det kom tillbaka efter några min. Tog ett långt härligt bad.
Och när ja kom upp ur badet insåg jag att ja måste städa. Måste ta tag i det SNART.


Möte i går då. Nu är ja å Mea cafeansvariga på jobbet roligt... Ta hand om allt.
E ju cafe ansikte med ju.. så se till att rösta på mig på
[email protected]
men tyvärr tog dom fel kort ju =(
men men

vart är vi på väg? skott lossning ena veckan mord och försök till självmord andra veckan. Lever vi intei sveriges jerusalem längre? nä det är jätte hemskt. och ALLA pratar om det. 
men va kommer alla studenter i från. helt otroligt va dom har poppat upp. över allt finns dom och många snygga killar =)

Nikki klart ja vill träna med dig. säg tillnär du har köpt kort.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0