Medel

Första medel passet på friskis på över 2 år tror jag.har bara blivit gym men det va roligt inte lika roligt som jag tyckte förr. Men det finns någ roligare pass. Efter passet va det solning å va skönt det va... E så himla underbart.. Måste få bort min vita färgdet e ju inte så sexigt. =)
Efter träningenblev det take away mat från wok & co hur gått som helst
Löne dags i går då.. Det va inte en hel fel summa jag fick.. UNDERBART =)
I går va det Tappuwer hos mamma med blev en del shopping. En massa folkoch mycket trevligt va det.
Bjöd farmor och mormor på födelsedages middag vet inte vajag ska bjuda på... Tål att fundera på.
Imorgon fårjag äntligen sova ut JIPPI jobbar kväll i morgon sen blir det nog en tripp till gymmet innan jobbet.

nu blir det idol

Kommentarer
Postat av: Mea

Du är sååå duktig!
(stolt över dig)

2007-09-26 @ 23:13:50
URL: http://meas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0