utmanad

Har fått en utmaning. Ska försöka komma på 8 st fakta om mig.

1 Jag är jätte rädd för döden. Så fort något handlar om döden får jag ont i hela kroppen.

2 Jag är hemskt dålig på att be om hjälp. Jag vill klara av allt själv. Fast jag egentligen skulle behöva mer hjälp än jag ber om.

3 Tror jag är väldigt svår att umgås med ibland då jag harväldigt lätt att störa migpå små saker hos folk.

4 hittar på en massa men är väldigt dålig på att slutföra sakerna. då det ofta bara bli halv gjort.

5 Ljus människa. Jag älskar att tända ljus har 41 värmeljus att tända i min lägenhet.

6 Mitt namn äe Zandra och jag är en shopaholic. Finns inget bättre än att få shoppa. och få gåpå stan med en massa påsar

7 jag är väldigt bra på att prata om känslor men är räddför att folk inte lyssnar och säger dom rätta orden

8 haralltid velat åka på en lång resa. och hoppas att det snart kommer att bli av. då jag älskar att resa och få komma i från vardagen

8 fakta rader om mig. kominte på så mycket.
har dock ingen att utman alla är ju redan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0