Bil

Jag är ganska trött på att det bara e jag som har bil. Då det ALLTID har varit sen jag fick mit t körkort som alla har räknat med att vi ska ta min bil över allt. Allt från tyskland till stockholm. Och folk tror bara att det är bensinen som kostar.. Och ibland så betalar inte folk någon bensin alls... För att man åker så små turer.. Men va fan bensinen kostar nästan 13 kr nu.. Det är fan inte gratis att va ute på vägarna längre.. Snart så är det körstopp på bilen.

Vart ute halva dagen och åkt inlines. Hur skönt som helst.. måste nog dock köpa ett par nya.. Mina börjar bli rätt gammla...
Å äntligen har jag städat lägenheten =) så skönt. nu får ingen komma hem till mig innan turkiet och stöka ner.. å fatta va underbart snart så går jag och njuter i solen....

See U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0