Halv vägs

Trodde jag mådde bra så gick upp satte mig i bilen och körde halvvägs till jobbet. Men hade fortfarande ont i magen och en sprängande huvudvärk. Så vände och åkte hem igen. Nu mår jag inte illa längre men huvudvärken den finns kvar.. Vet ett perfekt botmedel få se om jag kan få det botmedlets i kväll =) För i morgon måste jag  till jobbet. Får ju spader här hemma.
Men fick mig en tvätt tid så äntligen så tvättar jag lite.

Hockeyn i går va det någon som blev förvånad? Men det va ju bara första matchen. Lite slagsmål va det i alla fall =) Avundsjuk på Christoffer sm fick va på matchen.. Han va med på tv flera gånger hihi

Nä dags att gå ner till tvätten.

SEE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0