Hans ögon

hem kommen från en helt underbar helg i gbg med jobbet. mycket stressigt och mycket tjat. men vilken stämning. och jag fick in hela 11 sälj det va grymt bra jobbat. det värsta av allt va att jag som följt Hv sten hårt hela säsongen och inte bara slutspels kåt fick inte va med på folk festen i fredags när dom vann... men kan säga att det släpptes så fort på lördagen då jag verkligen träffade mannen i mitt liv. ytliggare en från jobbet men nu inte på samma kontor så hur bra som helst. det va verkligen kärlek vid första ögonkastet. jag blev galen i hans bruna ögon. han e verkligen allt en man i mitt liv ska ha.. ååå jag tror jag är kär kan inte sluta att tänka på han å hans underbara kram. längtar så sjukt mycket tills han kommer ner i veckan... jag blir så lycklig när jag tänker på han. så min helg va kanon... saknade dock Jennie sjukt mycket när jag fick hennes sms i går.

men fick fira hv i dag i alla fall. helt sjukt va mycket folk det va och filken stämning det va... å nu är det VÅR också.

i morgon ska jag till ikea med usch vill inte. men ska ha möte med facket så jag måste.. åå va bra det kommer bli...

nä dags att börja drömma om min blivande man och hoppas dagarna går fort...

see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0