Perfekt dejt

Efter allt som hände i går behövde vi denna "dejten" En helt underbar dejt hade vi på en grymt bra hockey match. Älskar att gå på hockeymatcher. Sådan stämning. Jämtin å Ledin e ju stört sköna. Men ganska seg match inga riktiga slagsmål ju. Men älskar Davidssons mål dans. Hoppas det e final mellan Hv - Linköping vilka slagsmål de blir på matcherna. I dag va det LIV I BUREN RENA RAMMA MUREN

Men nu vill jag faktiskt att fotbolls Em ska börja.


Ja det blev väl inte som vi tänkte i går. Men efter mycket prat i natt har vi kommit fram till något. Få se va allt slutar.

Det finns en som kan säga så klumpiga saker. Som får en att inse va som är viktigast för den personen. Den personen kommer förlora så mycket snart. Och jag orkar inte tjata längre. Och inte bry mig heller.


Nu e det bara 37 dagar kvar till Turkiet snart bara en månad. Å vi som tyckte det va så långt kvar när vi bokade resan i Nov. Men snart så. Å jag behöver verkligen den här resan. Så skönt att komma ifrån allt. Och bara att få va inte tänka på något. Men varit grymt dålig på att spara pengar men det löser sig alltid =)


Och i morgon e det en ny arbetsvecka. 5 hela dagar. SURT. Bror fyller 18 år på torsdag.. Lilla Marcus det e helt sjukt. Guitar Hero till hans Wii hur kul som helst gissa vem som kommer spela mest på det. JAG. Sen ska han få en utekväll med mig å syster. Så kommer Emelie med lilla Lii på lördag då de e släktkalas å Tina med Lucas en massa bebisar. Kommer ju dö...

Jag är nog en av få som gillar släktkalas men våran släkt e galet roliga.


I morgon ska jag på återbesök hos doktorn. E lite nervös över det hela. Men det blir nog bra. Känns som allt har gått bra. Men visst e det jobbet att behöva gå dit igen. Men förhoppningsvis så är allt över.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Zandra jag e så glad för din skull att du har hittat en så underbar kille. För det vet jag att han är. Mer ser hur mycket han tycker om dig.

2008-04-01 @ 11:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0