Så jävla trött

Jag är så jävla trött på denna kille... Hur länge ska människan orka?? Har han inget eget liv??
Hålla på och prata en massa skit fortfarande... Och säga att han har ringt till mina föräldrar och säger att dom har sagt att jag är psykist störd och legat inne på psykhem. Hur lågt får man sjunka??jag bara undrar?? Jag mår/mått psykist dåligt men det är fan inte samma sak. Sen åka runt till en annan person och säga att jag säger att vi har haft ihop det.. Han vet inte vem det är jag har haft ihop det med på jobbet. Han har bara trott men har aldrig sagt till han vem det är. Och all annat skit han har sagt PATETISK!! Så LÄGG NER!!!!!!
Frågan är ju vem som är psykist störd??? Klarar han inte av att jag skiter i han eller varför håller han på?? Han gjorde mig en stor tjänst när jag fick sluta jag slipper finnas under samma tak som han. Jag slapp jobba med något jag inte tyckte om.. Åka runt på en jävla truck hur kul är det???
Har i alla fall pratat med facket och personalansvariga nu. Och facket ska verkligen hjälpa mig med allt.
Polisen kommer väl inte göra så jävla mycket men har en hel del bevis nu i alla fall så det är grymt skönt.
Så lilla killen LÅT MIG VA!!! JAG VILL INTE HA NÅGOT MED DIG ATT GÖRA... DU ÄR ETT STORT JÄVLA MISSTAG!!! DU ÄR PINSAM!!!

Snart är det äntligen helg... Så himla skönt!! Har så mycket att göra i helgen...Fa jobbigt att jobba heltid... Men det är skönt att jag har jobb i alla fall... Har lite små funderingar på att åka till Gbg å träffa Micka Men får se om jag hinner det.. Annars ska jag försöka träffa Lina som är här och hälsar på.. Min lilla skåning... Fullt upp som vanligt.

See U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0