Sjuk

Hatar att va hemma och va sjuk. Har jävla magkatarr. Men börjar bli bättre i dag. Så hoppas jag pallar jobbet i morgon.
Vart hos mamma hela dagen. Då blir man ju frisk. Spelat Guitar Hero hel dagen så nu e jag ett proffs =) Vågar någon ta en utmaning??? Älskar Marcus nya Macdator. Hur skön som helst ju.. I kväll blir det hockey med mammsen..

I lördags va en väldigt lyckad dag. Va och fikade med Mea sen va det kalas hos familjen då hela släkten va här plus Jennie.. Mycket trevligt. Sedan åkte jag och Jennie och träffade Martin å Anders deras kompis hade 25 års fest så där va vi och röjde.. Mycket trevligt.

I dag e det en månad kvar till Turkiet hur underbart som helst....
Kanske har fått biljetter till matchen på onsdag men inte helt säkert än. Annars ska jag å Maria ha hockey kväll få se om någon mer från jobbet ska med... Nu få dom se till att vinna...

Å nästa helg blir det nog Halmstad.. Första gången för i år. Åker efter jobbet på fredags kvällen. Underbart som man har längtat efter denna underbara stad. 

See U

Kommentarer
Postat av: jessica

vad härligt med turkiet =) vart ska ni?

2008-04-08 @ 12:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0