underbart

fy tusan vilken underbar dag det har varit =) 
Först lunch med Maria i solen och en sväng ner till vattenskidsklubben.. Vill också åka nu =) Sen va jag en sväng hos Anna. Har suttit i solen hela dagen. Sen va jag en sväng med Mea på A6. Gick in och mobbade dom på 3 lite för att vi säljer bättre än dom =) hahaha.. Sen va jag en sväng med mamma å pappa å bror på piren.. ÅLSKAR PIREN.. Hr hunnit med hur mycket som helst i dag ju... 

I går va det jobb sen en sväng hos mormor och hjälpa henne med sin nya mobilen. Efter det va det fest hos Sara alla tjejer från kontoret va där.. Mycket trevligt. Men jag får ju inte drick så va nykter... Men hur skönt som helst att va nykter.. Men inget roligt alls på krogen.. kanske bara för att det bara finns en ända i hvudet =) Skulle ju till han i dag med... men hann verkligen inte det.. har ju inga pengar heller.. Men han kanske kommer en sväng i veckan.-. annars ska jag verkligen försöka åka till han i helgen.
Jag funderar verkligen starkt på att flytta till Gbg. Inte bara för att han bor där utan för att jag ÄLSKAR verkligen denna stad. Jag blir så lycklig när jag är där älskar staden folket allt verkligen... Få se om det blir så efter sommaren. 

Dom värsta kunderna är kompisarna faktiskt... Dom tror man proppar på dom bara för att dom är vänner. Men det gör jag ju inte... Men hur bra vore det inte då om alla hade 3? Då ringer man ju gratis till alla... Eller alla kunder som säger att nä jag har hört så mycket dåligt om 3.. Ja 3 va urkassa i början men alla är nybörjare...
Annars finns det en hel del underbara kunder har ju redan en sms flört =) 

en och en halv vecka kvar tills TURKIET.. Så snart går jag på stranden med bikini hur bra som helst..
'
See U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0