Vilken Lycka

ÅÅ för varje ord jag hör om det där jobbet blir jag bara gladare å gladare att jag inte är kvar. Dom gjorde mig nästan en tjänst.
Att dom behandlar folk på det sättet är helt sjukt. Men det bästa av allt är att dom gör lagbrott.. Å det e det jag och en annan anställd har kollat upp i dag. Har varit på facket i dag. Å detta kommer bli så bra.
Det e så sjukt orättvis behandling på det företaget... 2 pers som pratade hur mycket som helst blev funktionsledare. Samt att dom pratar lika jävla mycket forfarande och gå tidigare på rast men sitter lika länge som dom andra. Alla tror att det är något mellan dom fortfarnade. HAHAHA dom passar....
Men när vi va på faket med sa dom att det har kommit in klagomål på både gruppchefer och funktionsledare. grymt skönt att höra.
Lämnade också in intyget till facket,
Ska till polisen i morgon och göra anmälan. Så skönt att få detta gjort. Även att han jag pratade med hos polisen sa att dom kanske inte gjorde så mycket men dom skulle i alla fall kolla på det..
Ska på en till jobb interjuv i morgon. EFTERTRAKTAD =) Man kan aldrig få för många jobb...
Så mycket jag måste göra innan jobbet i morgon..

Och HV är så himla bra.. Kameran hinner ju inte ens med hihi

See U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0