Jaha nu har Mea gjort en lista jag är inte sämre måste göra den med =)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
11
Vilken svordom använder du mest?
Jävla fan
Äger du en Ipod?
Självklart
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Jag sover hela dagen vaken hela natten så här står det inga väckaklockar ställda än i alla fall
Hur många resväskor äger du?
3
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Det gör jag nog om jag ska springa ut en snabbis
Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA MAXI så klart
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
hallå eller jag är linslus nummer ett här står man inte bakom någon kamera
Vilken var den senaste filmen du såg?
Hancock
Har någon av dina vänner barn?
En massa
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Allt tills pengarna tar slut på ca 1 dag kanske
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja visst serö
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Sover ju inte ens
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
En bränd med en massa goa låtar
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Tål ju inte ens mjölk
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja en massa
När var senast någon stötte på dig?
1 vecka sen
Vad åt du till middag?
Taco tallrik på jobbet
Använder du huvtröjor?
Älskar huvtröja
Kan du vissla?
Ja hur ska man annars ragga =)
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej eller min egen kanske
Vem var den senaste som ringde dig?
Mammsen =)
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Är som ett barn så allt
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
KLart dom gör. folk har inget liv
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
036
Tittade du på tecknat när du var liten?
Massa kan titta på det ibland fortfarande
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
A6, ganska stort
Hur många syskon har du?
3
Är du blyg inför det motsatta könet?
Om han är snygg
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ice age
Äger du några band-t-shirts?
Gjorde
När flög du senast?
23 juli ny kär från turkiet 
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
har inget hem längre
Läser du för skojs skull?
Absolut!
Pratar du några andra språk?
Engelska lär mig lite turkiska =)
Diskar du din egen disk?
Ja här har man ingen annan som gör det mer än när disken börjar krypa till diskhon kanske
Har du gråtit offentligt?
Ja jag har lätt att gråta
Har du en stationär dator eller en laptop?
Jag har faktiskt båda nu =)
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Älskar att lära mig nya saker. Är lätt lärd med
Har du några tatueringar eller piercingar?
5 tatueringar percingar 7 i öronen en i tungan
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja något ska dom väl allt få göra
Kan du kasta macka? 

Nej varför kasta mackan när man kan äta den

Har du någonsin varit på Jamaica?

Nej men vill
Vem var din favoritlärare?
Finns inga favorit lärare.. Kanske mamma som lärt mig mest
Vad har du för väder?
Spöregn är ju i Sverige
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Det är ju sexigt 
Har du en blogg?
Nej för det är ju inte den du är inne på nu
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Rasten såklart
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Omtänksam 
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Ja
När sov du senast på golvet?

i mars kanske när Jennie å Adam var hos mig
Vilken är din favoritdrink?
Blue Hawaii eller hur Mea hur går är den inte men det måste vara Hamzas annars går det inte
Gillar du din boendesituation?
Är ju hemlös 
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
en massa 
Äter du frukost dagligen?
Älskar frukost men är dålig på det
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja fast jag aldrig gör något så räcker inte tiden till
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nej jag var den snälla flickan 
Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbe för det är väl frukt

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Bara points
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
24
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej hatar folk som tjatar om det jag har ju för tusan dyxlesi (kan ju inte ens stav till det)
Tror du på liv på andra planeter?
klart hur kunde man annars göra ET =)
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
MUSTAFA
Tror du att gud är en man eller kvinna?
En blandning
Vad var det senaste du åt?
Mcdonalds
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Det beror nog mest på
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Det var en sångerska som hette Zandra med Z
Gillar du senap?
Japp
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Vad fan
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag ska det
Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej men nära på 
Tycker du om att krama folk?
Jag älskar att kram.. finns inget mysigare
Skulle du säga att du är trendig?
Ibland kanske
Äger du en digitalkamera?
Ja va skulle jag göra utan den
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Säga nej tack
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Star wars?
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja det händer ofta.. Säg inte det då för fan
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Många
Tycker du att du är attraktiv?
På kort när jag kan dölja bristerna 
Vad är du allergisk mot?
Pälsdjur och elak människor
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Va fan det är väl kul =)
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Kött jag älskar kött fyy fan
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Skratta inte men Dick 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0