jaja får börja blogga igen

Okej.
NU orkar jag inte inte blogga mer..
Och folk vet ju inte va som händer i mitt liv =)
Dock inte så mycket roligt kanske..

I går va det Vin kväll hos Nikki med vin ost och kex galen panna å SING STAR!!!
Sedan blev det en utgång. Hur sjukt bra som helst.
Dans o black jack.

Hur jobbigt är det inte när man är på ungdomsmottagningen och testar sig och dom säger att vi hör av oss om 2 veckor OM det är något.. Ska man gå i 2 veckor och vara orolig.. Det är inte ok. Vi lever på 2000 talet kan dom inte slänga i väg ett sms när dom fått svaren.. Jaja

Är nu också sambo med Jennie pennie... Som för överigt är helt chockad över alla grejor jag har med mig.. Haha inte alls mycket jag är ju tjej.. Även att vi bor ihop syns vi aldrig. har ju börjat jobba på claras och jobba som en tok... Det är bra skit det =)

Det är någon som skrivit en massa osanning om mig.. Fattar ingenting när jag fick höra grejor.. Helt sjukt...
Lägg ner i dag tack...

Nä ska väl ta och sätta på lite O.C innan lägg dags..

You know you love me
XOXO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0