Lista

Nikki du vet att jag älskar listor så jag snår din =)

10 favoriter


Dialekt: Göteborska 
Mat: Mammas
Låt: Takida Curley sue
Tecknad figur: Nalle puh
Sport: Fotboll
Komiker: Björn Gustavsson
Veckodag: Lördag
Glassmak: All glass ÄLSKAR glass
Soloartist: ****

9 för tillfället
Humör: Ledsen
Tanke: När ska jag hitta han som inte sårar mig.
Kläder:Mysbyxor
Bakgrund: skiftande
Känsla: sårad
Tid: 22:07
Bästa sak: Datorn
Irritationsobjekt: Mustafa å bruden

8 första
Bästa vän: Johanna
Husdjur: Musse min kanin
Kyss: Fidde
Piercing: tungan
Förälskelse: Christian
CD-skiva: Hanson
Bil: Honda civic
Ord: mama

7 senaste
Telefonsamtal: M som frågade om jag hade kommit
Mat: Mcdonalds
Dryck: coke cola light förvånad?
Biltur: från Beckis
Tv-program:  Vänner
Spelad låt: Honey Honey
Köpta klädesplagg: inte köpte kläder på månader

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: ja
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: Ja fyllecell
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja 
Varit med i tidningen: Ja

5 nej tack
Skolämne: Fysik
Mat: Lever
Musik: hårdrock
Dryck: Whiskey
Djur: mös

4 saker
Du gjorde igår kväll: var för mig själv
Du kan höra just nu: N prata 
Du inte kan leva utan: Mamma
Du gör när du har tråkigt: skickar sms säkert en 20 om dagen

3 personer
Du kan berätta allt för: maria
Du tycker om: alla mina vänner
Du inte gillar: Mustafa

2 val
Coca Cola eller Fanta: Cola
Hund eller katt: Huuund

1 önskan
Att han får igen. Varför straffas inte han?


Kommentarer
Postat av: Hertiginnan Anne von Porat

Dagens granskning av olika bloggare är färdig, kanske är din blogg granskad denna gång. Kom in och tyck till om de olika bloggare jag har granskat för i dag

2008-08-06 @ 22:23:07
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: beautyangel

Kolla gärna in min blogg.



Take care. (:

2008-08-06 @ 22:23:55
URL: http://beautyangel.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Rolig lista :)

2008-08-06 @ 22:25:56
URL: http://doftavvanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0