love story

När man äntligen börjar stå på benen är det alltid någon som ska förstöra.
När man väl börjar skita i killar och lever gott som singel så kommer HAN!!

MUSTAFA!! 
Ja jag vet namnet är jätte roligt.

Som jag kanske har berättat tidigare när jag var nere i Maj så flörtade vi. 
Och han sa att han ville ta med oss ut till ett ställe som hans kompis ägde.
Sen skulle vi ute en kväll och han ville följa med
Vi sa att vi skulle till Robin Hood och han gärna kunde komma dit sen.
Han kom aldrig och dagen efter och en hel vecka så var han så otrevlig och hälsade inte.
Fick höra av andra att han var sur för att vi inte hade kommit och hämtat han och att vi hade tagit med Mahmut.
Vi pratade inte mer. Och jag åkte hem.
När jag kom ner i Juli så när vi var på resturangen han jobbar på så dissade jag han helt.
Andra gången gick han fram och sa hej och sa att det var jätte roligt att se mig igen.
Vi satt i baren och full var jag och då kan jag prata engelska =)
Han sa att det var roligt att jag kunde prata mer engelska. Och frågade om vi skulle ut. 
Jag sa att Jennie va trött och ville hem och då bad han mig att stanna och vänta på han så kunde vi gå ut och ta en drink när han slutat.
Jag satt och väntade och vi pratade massa.
Sen gick jag till Burger King där alla i personalen ber att man ska vänta på dom =) hahah
Vi gick och höll varandra i handen och pratade satte oss i en park och kysstes. Sen gick vi till stranden.
det var så romantiskt. 
Han berättade varför han blev sur förra gången.. Att jag var en sådan tjej han alltid velat ha men han visste att han aldrig fick. Och sedan trodde han att han hade fått chansen att följa med ut så fick han inte det.
Dagen efter fick jag ett sms om att han ville så gärna träffa mig igen. Jag var han Angel sa han.
Ska jag vara ärlig ville jag inte det.. Men sen när vi åt på resturangen så var han så söt och bad en servitör skriva en lapp att barman ville se mig =)
Och han blev svartis när Jesper å Holmer åt med oss.
Så vi bestämde att han skulle ringa mig när han slutade. Han ringde men jag orkade inte svara så skickde han 5 sms och sa att han bara ville se mig. Så till slut kom han till stranden. Och vi mös och sedan ville han så gärna sova med mig. Jag var så himla trött och ville bara sova men han ville va vaken hela natten och se på mig när jag sov. 
Det var så mysigt hela natten sådan gentleman.
Dagen efter var jag ute på The doors och han kom dit och sedan till Ali baba där han hade sin förlovningsfest det är så sjukt at han tog med mig dit och presenterade mig och sedan vi gick till ett café och han berättade om sitt liv sen tog vi in på hotell igen. Å vilken natt. Å vad jag tyckte om han.
Dagen efter var sista dagen å jag skulle åka hem dagen efter. Han ville bara se mig så när han slutade gick vi och pratade och hånglade och mös och allt var så mysigt. Semsterflört? Det var mer än så. 
4 dagar är lite men det var fyra dagar då vi båda kände något.
Jag var det bästa som hade hänt han sa han. Jag var hans Angel.
Han fick tårar i ögonen när jag skulle gå.
I nästan 2 veckor har vi skickat minst 15 sms om dagen. Ganska dyrt.
Jag vet att jag är en bitch han hade tjej. men han sa att han inte ville vara med henne. 
Han skulle göra slut med henne för han ville bara vara med mig. Han sa så mycket underbara saker till mig i smsen. Något man inte säger om man inte menar det. Jag var lycklig. Jag tyckte om han. Men hela tiden kände jag att det är för bra för att vara sant.
Som sagt det var för bra för att vara sant. I förgår berättade N att han hade gått tillbaka till sitt ex. 
Hon hade förlåtit hans otrohet. Det var inte bara en lite otrohetsaffär. Det vet jag och det vet han med. Hon är så blåst och tror det. Hon har gått på alla ord han har sagt.
Att han fortsatte höra av sig till mig för han trodde inte hon skulle förlåta han. Ja men man slänger i väg några hundra bara för att det är kul för han har så mycket pengar. Ja hon har berättat va han har sagt och jag kan inte förstå att hon ens vill prata med han? 
Men det blir deras problem. Jag tror aldrig att han kommer vara den trogna. Men det kanske han blir. 
Ja nu efter allt så vet jag att det är bra att det som hände hände. Vem vill inleda sitt förhållande med den en kille som var otrogen med mig för då kan han också vara otrogen mot mig. Hela dagen har jag tänkt och blir bara mer och mer nöjd över att det har tagit slut. 
saknar orden och löfterna han gav mig. Men this is the END!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0