en list dag i dag tänkte jag =)

Namn: Zandra
Födelsedag: 16 Oktober
Hemstad: Jönköping
Ögonfärg: Brungröna
Hårfärg: Blont
Stjärntecken: Vågen
Skostorlek: 38
Längd: 168 cm.
Är dina föräldrar skilda? Nej inte enligt min menning
Skor i dag: Stövlar från en butik i danmark
Mål för året: Spara ihop en massa pengar. hitta han. hitta en bostadsrätt gå ner till min målvikt
Det första du tänker på när du vaknar: Hm det allra först är nog "Vad är klockan?"
Piercings: Efter alla jag haft ha jag bara tungan och öronen kvar (hade i bröstvårtan, näsan och naveln)
Tatueringar: Ja det blir tydligen en drog
Vad vill du bli när du blir gammal? en bra mamma och framgångsrik
Drömjobbet: Mäklare
Glass: Ben & Jerry
Godis: Salt Lakrits
Helgdag: Fredagen för då har man hela helgen framför sig.
Årstid: Sommar


Senast du...
Skrattade? I dag på jobbet
Grät? Har väldigt lätt för att gråta. Senast i söndag
Kollade på film? Kollar väldigt ofta senast va väl Gone baby Gone
Drog ett skämt? Har dålig humor men skämtar mycket


Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? Tråkigt väder och fula hus
Lyssnar du på musik nu? Ja på jobbet mp 3 och radion
Vad har du på dig? Grå mysdress (ja är mys mongo)

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Ja tyvärr
Rökt? Ja jag o Linda på jobbet.
Shoppat? Jag älskar att shoppa så dumf råga
Bakat? Inte sen jag slutade på claras
Motionerat? Ja det är klart satsar ju beach 2008
Pussats med någon? Ja med vem är det hemligt men underbart va det

Kommentarer
Postat av: Andrea

Kul med listor!

2008-02-01 @ 17:23:00
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: emma

om du har hund..så får du gärna vara med i min tävling..;)

2008-02-01 @ 17:42:10
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0