>> Mer lista <<

Ja, alltså det här med listor är ett mycket bra tidsfördriv och just nu har jag ju massor med tid så... ;)

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja när ingen ser=)
Titta på dig själv i spegeln:
Jo, på senaste tiden tittar jag i spegeln FÖR ofta...
Gnälla:
Ja
Skrika:
Ja, det med!
Sova:
Ja, ibland sover jag faktiskt väldigt länge!
Ha ångest:
Ja, för ofta
Skada dig själv med flit: Inte mer än när det gäller kärlek
Ta mediciner du inte borde ta: Ehh ja det finns kanske en
Vilja dö: Nej, inte nu längre.
Drömma mardrömmar:
Ja, väldigt ofta
Drömma sexdrömmar:
Haha, ja
Ta droger:
Inte frivilligt!
Försöka vara annorlunda:
Haha, jag behöver inte försöka. Jag ÄR annorlunda!
Klä dig i svart: Jag hatar att va helsvart men svart kläder har jag
Gå till kyrkan: Nej,
Gå i skolan: Nej inte än i alla fall
Röka: Ja tyvärr
Ha sex: Är oskuld hihi nä men när jag känner för det
Ljuga: Jo
Hata folk: Ja jag kan ha lätt att göra det
Lita på folk: Nej har grymt svårt att lita på folk

VEM:
Saknar du:
Kärlek
Vill du döda: Nej tack, helst inte!
Rörde dig sist: Hemligt
Vill du slå: Det tänker jag inte tala om!
Kysste dig sist: Får jag inte säga
Vill du kittla:  HAN
Kramade du sist:  Måste nog va mamma =)
Vill du prata med: En som e bra på att lyssna å inte döma
Skrek du på sist: Syster som vanligt
Vill du vara som: someone I used to know
Sårade dig sist:
Min syster
Vill du bli galet full med: en hemlig kille =)
Gjorde dig riktigt glad senast: Mikas Lollipop
Fick du sms från senast: Det är nog också hemligt=)
Ringde dig senast: Syset
Är vackrast på jorden: Just nu Lilla Lii

HAR DU:
För många vänner:
Nä gå men underbara
Förföljelsemani: Verkligen inte
Tvångstankar:
Ibland
Någon annan psykisk sjukdom: nja
Någon fysisk sjukdom: 
Någon skada: ja
Färgat håret: X antal gånger!
Brutit några ben: Ja i armen
Några piercings: Öron och tunga har haft i näsan bröstet och naveln
Egen dator: 1 styck
Bra självförtroende:
tyvärr inte
Kysst någon:
Jo, det har jag!
Haft sex:
Jag har lärt mig att det är skillnad på att ha sex och att ha samlag..... Men ja!
Köpt kondomer: ja
Tagit nakenbilder: haha ja det har jag
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon:
ja
Varit kär:
ja massor
Dumpat någon:
ja
Stulit någonting:
ja när man ugnå dum
Lämnat landet: jo, fast bara för semester
Tuttat eld på nått: majbrasa
Gjort något olagligt: japp


HUR:

Går du:
Jag sätter den ena foten lite snett framför den andra och sen fortsätter jag så...
Svarar du i telefonen:
Det beror på vem som ringer... oftast HEEEEEJ
Fördriver du tiden:
det beror på humöret
Mycket pengar har du: är miljonär =) fast i mina drömmar
Tjänar du pengar:  Ingvar Kamprad betalar =)
Ofta diskar du:  När det behövs
Ofta städar du: För sällan
Många stör du dig på:
Alldeles för många förmodligen
Ofta träffar du din familj: Inte lika ofta som innan

TROR DU:

Att du kommer bli något:
jag kommer väl alltid vara något?
På gud:
näe, inte riktigt
På rymdvarelser:
haha, självklart
Att folk tycker om dig:
inte alltid, men ja
På ett liv efter detta:
kanske jag hoppas på det
Att fiskar kan tänka: självklart
Att du kommer leva länge: nej

om ni hittar några mer listor skicka till mig älskar ju listor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0