32 sms

Jennie har precis gott hem haft en underbart mysig kväll med henne.
Ätit gott och kollat på Sex and the city. underbart bra.
ska väl försöka gå coh lägga mig snart.. är så trött och orkar ingenting.

Kollade nyss min faktura på 3 och såg att vi skickat eller jag skickat till han 32 sms och att det inte kostar något. 0 kr att skicka till turkiet? hmm något är fel tyvärr men va gott det hade varit om det hade varit gratis. måste ringa till tre i morgon.

det är alltid lika jobbigt att börja jobba sen när man väl är där är det helt ok men dagen innan känns förjävligt.
men just nu är det så många tankar i mitt liv så jag vet inte hur jag ska klara av allt... 

nä nu ropar sängen på mig..

you know you love me 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0