Balkong med ac

Hade ju tänkt att skita i sola resten av dagen men kom på den smarta iden att använda ac:n på balkongen så där låg jag hur skönt som helst.. den iden kommer användas ofta.

mår så mycket bättre nu när jag har pratat med maria.. hon säger verkligen rätt saker. saker jag behöver höra.. 
innan va allt lite små jobbigt men blev genast bättre.
men måste be om ursäkt för inlägget om turkiet.  ibland tänker jag inte alltid mig för och så denna gången.. alla på sun park är inte otrogna och Hamza är nog den som minst skulle va det.. Förlåt Maria om jag skrev så. 

i kväll blir det sex and the city maraton med Jennie nice nice om hon inte sover bort hela kvällen =)

You know you love me
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0