En olycka kommer aldrig ensam

Det e verkligen så.. Även om det som har hän t har inte hänt mig så nära men det har ändå berört mig.
Nu har 2 olyckor hänt väntar bara på den tredje allt är det tre.

i morgon blir det turkiet just nu känns det inget. Är mega trött och nere och helt tom.
Men får sova en stund i morgon sen sitta på planet så kommer nog piggna till.
jag vet att jag kommer ha sjukt roligt i alla fall. och jag längtar.
har dock en massa kvar att göra innan på bara några få timmar ska det göras en hel del.
men först ska jag lida igenom ett arbetspass det är inte så att jag inte trivs för det gör jag
utan för att det har hänt lite saker just nu som gör det lite jobbigt.. 
men det klarar jag nog bra..

så idag va sista dagen jag fick träffa maria. å det e helt sjukt. ett helt år ska jag va utan henne..
kan inte förstå detta och jag tycker verkligen det känns oehört jobbigt..

En lite sovstund innan jobbet kanske

R.I.P

you know you love me
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0