Gränna

Vissa dagar finns där man inte gör ett skit och andra dagar då man gör ALLT!!!
I dag är en dag man gör ALLT!!
Va först och solade på vätterstranden, pratade med Mia i telefonen, åkte hem duschade ner till claras för lite lunch sen en snabbis med mea på stan sen åkte jag till gränna åt på piren i gränna och glass mumms självklart en polkagris fick kom med hem, sen kom Jennie hem så kollade vi lite på sex and the city sen har jag hunnit vaxa mig med. men bara ena benet för vaxremsorna tog slut =) så har ett vaxat ben å ett ovaxat ben det nya modet =)
Så en hel del har hunnits med i dag Skönt..

På lördag så skulle jag varit i 5:te månden. Å vad jag tycker det e jobbigt.
Folk få tro va dom vill men jag va GRAVID!!! å skulle varit i 5:te månaden.
Men det är skönt att slippa ha kontakt med aset.
Fick hem massa papper från polisen med! Målet ligger ju inte högst upp på listan och det förstår jag Jag vet inte varför jag anmälde allt. Men ska bli kul sen när han blir kallad till förhör. Då få han allt se vad va som va sant.
Men e på ett sett bra att jag inte behöll det.. Då hade jag aldrig kunnat plugga till reseledare

Fick svar från ving i dag som hemskt gärna ville att jag skulle komma på interjuv hos dom gissa vilket datum 16 juli vem åker till turkiet då? jo jag så va tvungen att tacka nej... SKIT!!!

i morgon blir det jobb på claras.. Jobbar inte förens på onsdag som personlig asisstent så lite små semester har man...
å på lördag blir det PARTY!!!!!

You know you love me
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0