Han med stort H

Han är verkligen det!! För varje samtal för varje sms för varje dag på msn så tycker jag om han.
detta är inte bra.. detta kommer aldrig att funka.
Jag vill att det ska funka men det kommer det inte. jag måste inse det.
det är bara så svårt och det känns så jobbigt.
men jag ska klara detta med.

jobbet idag va lugnt som vanligt. va på piren och åt glass och va ute och gick lite.
så skönt jobb man har =)

sitter nu och funderar på hur det hela ska sluta.
ska sova på saken..

YOU KNOW YOU LOVE ME
XOXO

Kommentarer
Postat av: umut

jag älskar dig. Jag kan lära mig engelska, svenska... allt för din skull. Det var alltid underbart att prata med dig, höra din röst. Har tankt sa mycket pa dig sen du akte harifran. Kan verkligen inte sluta tanka pa dig. Vantar pa att du ska kommma hit igen, vill sa garna traffa dig igen. Mitt hjarta har en speciell plats som tillhör dig. Jag hoppas att det kommer att komma en dag för oss nar vi antligen kan traffas igen.

2008-10-02 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0