Man ska inte längta

Det är verkligen sant man ska inte vänta på något för inget blir som planerat.
Hade jätte trevligt.. Det hade jag faktiskt... Alla underbara vänner kom och alla va glad.
Blev bara inte en gemmensam förfest utan man satt 2 och 2 och pratade typ och det är väl förstårligt när vi va nästa 20 pers.
Vi hade sagt att vi skulle gå ut tidigt för det blir sådan lång kö till Twin men när väl tiden va inne så ville ju ingen åka..
Det gör väl inte så mycket men då va jag inte på humör och va sjukt seg så ville bara ut och komma i gång lite.
Sen på twin så va det självklart SJUKT mycket folk.. Dom tar ju in lika mycket folk som det får plats när man kan va på uteserveringen... Så jobbigt...
Men ja kvällen va trevlig.
Fick se drömprinsen i dörren när jag skulle gå in gick han ut.

det här med 5 i 2 ragget är ju bara lite pinsamt har hänt mig 2 gånger nu =/
hihi
Men den här gången va det så sjukt mycket värt det. På bussen hem satt HAN!!!!!
DRÖMPRINSEN!!!!

You know you love me
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0