Maria

Detta inlägget kommer handla om min underbara vän Maria som ska va bort ett helt år.
Det kändes som att det var långt kvar tills du skulle åka till Australien när du berättade det.
Nu är det bara en vecka och du åker.. Det har gått så sjukt fort och jag hoppas verkligen att det går lika fort tills du kommer tillbaka.
Du anar inte hur mycket du betyder för mig och hur mycket du har hjälpt mig hur ska  jag klara allt nu??
Men det är bara ett år sen sitter vi i Gbg och äter sushi igen
Jag hoppas och vet att allt kommer va så jäkla bra där borta och du kommer klara allt kanon.
Som tur är finns skype.
Älskar dig Maria jag hoppas du förstår det





Du är bäst vännen

You know you love me
XOXO

Kommentarer
Postat av: Maria

Min älskade älskade ÄLSKADE Zandra! Jag gråter nu. Du är så fin och jag kommer sakna dig oerhört. Tack för att du finns och för att jag alltid har dig när jag inte klarar mig själv.

2008-07-18 @ 09:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0