Mys på café

Efter att försovit sig två gånger i rad Så bad jag min kära bror ringa och väcka mig så jag inte skulle försvoa mig till jobbet. Det gjorde han så snällt
Och som sagt så hjälpte det. Pigg som en lärka köpte jag frukost på Lindströms vid 7,10 och behövde inte va på jobbet förens 7,45 och att jag hade bilen.
Så tack broder.
På jobbet va det lugnt och skönt som vanligt... Gillar detta jobbet starkt.. Tack Nikki..

Efter jobbet bar det av till (3 rosor) nej Mea jag kan inte skriva det.
Där jag träffade underbara Maria å Mea.
En god lunch och en ännu goare latté
kom johan och underhöll oss, Vilken humor han har.
Efter 5 timmar på det fiket så gick jag å Maria till Coffeehouse By Geroge
för att träffa Junka, Anton, Andreas och Jon för yttligare en fika. Där vi satt i 2 timmar och hade
så grymt trevligt. Är så trevligt att alla är hemma dock inte så länge till.
Så jag å Mia har suttit på vårar rumpor i 7 timmar i dag.
Men det va mys pys.

Väl hemma väntade ett brev på A-kassa från mig.
och tro inte att det ståd att jag skulle få pengar.
NEJ DÅ!!
Utan nu var det ännu mer krångel som gäller.
Trött som jag va så blev det för mycket.
Stackars mamma som få va med om mina utbrått ibland =/
Men min mamma är bäst.

Nu har jag suttit i2 timmar och äntligen fixat löshåret.. Gick väldgt smidigt tycker jag.
Så nu är det kart.
Så nu blir det nog sängen..
Men det är helt sjukt ha inte en ledig dag fram till jag åker knappt en timme fri
Men då kommer väl tiden gå  fort..

Yo know you love me
XOXO

Kommentarer
Postat av: Nikki

vassegoooo:) Har du löshår nu? Men va kul hoppas jag får se det imorgon då:)

2008-07-10 @ 15:08:31
URL: http://nangijalaa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0