Ont

I dag har jag så sjukt in i nacken så jag tror jag av lider snart. Det verkligen värker i den. Jag vet inte va som har hänt men den är hård och jag mår illa så ont gör det!!!
Träffade Karen innan i dag lika galen som vanligt.
Sen va de sista brevid gången i dag så nu ska jag klara mig själv.. HJÄLP!!
Nä det kommer nog gå kanon bra.

I dag fixades a kassan med hur bra som helst.. ÄNTLIGEN!!
Så nästa vecka får jag mina pengar..
Vill veta hur mycket..
Mamma tog min tvätt i dag med. Eftersom någon hade förstört min plan
och tagigt morgon passet till 12 så jag hade bara 12-17 aldrig annars att någon tvättar morgon passet.
så jag skulle ju inte hinna tvätta eftersom våran tvättstuga är så ÄLSKVÄRD!!

I morgon blir det fest med verkligen alla nära och kära. Alla är där som jag vill ska va där och det kommer bli kanon bra.
Ska dock ut tidigt i morgon och hjäla till... Det ska bli skoj det jobbigast är bara att gå upp tidigt...
Så sängen som för övrigt är nybäddad ropar snart..

You know you love me
XOXO


Kommentarer
Postat av: Greeken

Fan va nice att a-kassan skärpt till sig! Lättnad! Ses ikväll babe. puss

2008-07-11 @ 09:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0