Shit va händer.

En konstig morgon vaknade upp fast jag va SKIT trött fattade inte varför. Men hade ont i ögonen så trött va jag.
Åkte till stan och köpte vax så jag kunde vax klart mina ben ;)
Sen blev det en mysig lunch med Maria på Claras innan jobbet på claras.
som började väldigt segt.
Men sen helt plösigt va det rök i köket och Edina såg en flamma. Sen gick brandlarmet.
Så helt plösigt kommer brandbil och brandmän hihi riktigt coolt =)
Men tyvärr eller tur ska man väl säga så brann det inget hade varit lite coolt med en brand.
Det är verkligen service jag ska hålla på med.. Va gjorde jag på ett lager? mer en känade pengar???

Skulle ju ha förfest hemma hos mig i morgon så jag å Mia skickade ut mess om tid och så. Helt plösigt säger dom att det är hos nina i stället. Att jag hade sagt att jag hade ställt in det.. Fattar ingenting.. Bra att dom frågar mig? Bryr mig inte få bli som det blir nu.. Fest som fest vart man än är.

Ska väl kolla på en film nu innan läggdax..

You know you love me
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0