Turkiet igen??

Shit vilken värme det har varit dag. Helt tok skönt. Men har inte badat i dag så lite svettigt har det allt varit,
Har inte känt för det ett dugg,,

Jaha så ska man kanske ner till turkiet igen. Det är så sjukt.
Blir det allvar mellan oss?? Ska jag verkligen ner och träffa han igen?
Jaja vi få se. Den här gången blir det verkligen en sista minuten resa.
Vi få se helt enkelt.

Ska hyra ut min lägenhet i andra hand nu. Redan fått 43 svar som vill hyra den.
men martin på ikea har första tjing. Ska flytta in till Jennie my darling.
Efter som vi jämt är så är det väl lika bra att bo ihop =)
Så tjänar vi på det med. För jag behöver verkligen alla pengar jag kan få.
Ska börja jobba på claras med fram till jag åker till spanien. Och förhopningsvis extra som personlig asisstent. ska jobba JÄMT!!!!!

Nä kolla på en film och ta det lugnt..

You know you love me
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0