Vilken resa

Kan man ha det så bra som jag har haft det 2 gånger i år. Två helt olika resor. Meas och min resa va en lugn och skön resa. Min och Jennies resa va PARTY resan nummer 1. Vi har gjort saker hela tiden.

Jag vet inte va jag ska börja eller vad jag ska säga. Vissa saker som har hänt på sun park kommer också stanna där. För att inte såra folk.

Efter en varme chock från flygplatsen och en  ganska långtråkig buss resa va vi äntligen framme i underbara Alanya. Slängde oss  säng för at orka upp. Första dagen tog vi det lugnt i solen och gjorde självklart en turkisk hamham helt underbart skönt. På hamhamen träffade vi Ibo som va turk men bor i sverige men jobbar i turkiet i sommar. Grymt skön kille faktiskt. Pratade med han hela veckan.
Förfestade i baren på sun park beach för att sedan gå vidare till beach party som Ibo hade fixat. Träffade 2 svenska små killar Tommy och Andreas härliga killar. Va på Jeams Dean. Men gick till sun park beach baren igen efter ett tag. Där efter hände det................
Fredagen Va vi konstigt nog uppe med tuppen trots den sena natten och gick ner till poolen. Fick till och med Jennie att tycka om havet. På kvällen satt vi på stranden och små drack lite. Sen några drinkar på S.P beachs bar. Jennie va ganska seg men jag stannade kvar och träffade........
Som vanligt upp och hoppa till solen och en vilo stund innan middagen. Tog några drinkar på S.P marine och sedan vidare ner till havet träffade några turkar som inte kunde ett dugg engelska men skulle ändå försöka prata med oss.
Va sedan på stranden och mös lite med en....
Sedan satt jag och väntade i baren på S.P.... medans Jennie gick hem.
Kom väl hem runt 5 för att sedan gå upp 9 för att äta frukost och sedan poolen.
På kvällen träffade vi 2 killar på hotellet Jesper och Andreas (holmer) som följde med oss och åt och sedan en drink på S.P beach bar och vidare till stranden där vi träffade ..... Sen gick vi upp och tog ytterligare en drink. När jennie å killarna gick hem för att spela Uno satt jag kvar och väntade på en som jag verkligen inte förstår mig på. Han frågade om jag träffade andra och varför? och blev sur för det. Som att inte han gör det. och har inte med att göra. Nä där sjönk han i mina ögon.
Träffade i stället.......
Som gjorde mig så lycklig så dumt att han inte fick sova på mitt hotell så vi tog in på ett annat hotell =)
Ganska seg dagen efter gick jag till sun park beach och väntade på att jennie skulle komma ner.
När hon kom hade hon fått ett impuls ryck och beställt tatuerings tid. Om jag  blev sugen. Va inte så länge vid poolen utan gick och beställde en tid till mig med och gick upp och sov.
Rykterna gick att det skulle va poolparty på S.P beach så jag Jennie jesper holmer tommy å andreas gick ner va ingen annan där men fan va kul vi hade det ändå. Gick sedan hem och bytte om och gick vidare till The Doors där det va grymt bra musik och skit roligt. Sådan lyckad kväll. sen kom....... som först in fick komma in utan en svensk tjej men jennie fixade in han  =)
Gick till ett ställe och satt och pratade. Va så himla trött så vi tog in på hotell igen och mös. Jennie stackrn fick sova själv 2 gånger =/ Sista dagen i solen och 2 timmars sömn gick vi till poolen. Jag började små dricka lite för att inte va så sjukt nervös när jag skulle tatuera mig. Som Jennie bangade på att göra sin. Men hon följde med mig och fick nästan sin hand krossad.
Men nöjd blev jag.
Kvällen skulle bli lugn. Satt och åt på S.P marine. jennie skulle gå hem och jag skulle sätta mig en stund på S.P beach bar sen kom tommy å sen kom jennie i alla fall. Jag och Tommy började beställa in drinkar. Sa va den galna personalen ännu galnare den kvällen och började slänga i folk i poolen och helt plötsligt va det poolparty igen och allt blev galet roligt.
en person vsade ännu en gång vilken skitstövel han är. Men va gör det när jag fick ännu en gång mysa med....
Sista natten och vi kom hem halv 5 och skulle upp 7....

Ja det va veckan i korthet. Vill inte skriva namn pga av vissa själ. Men helt underbar va den. fest varje kväll. Jag och Jennie umgicks vid poolen och en stund på kvällen sen gjorde vi alltid olika. Ine för att vi inte ville va med varandra utan för att vi ville olika och detta blev skit bra.

Träffade en underbar kille en av personalen på sun park... vi få se va det blir. inget tror jag. skulle aldrig vilja ha någon som jobbar på ett hotell alla i hela personalen är ju otrogna... men det va mysigt där. Och sådan jag är där är jag inte hemma och man lever bara en gång jag bjuder på mig själv där nere...

You know you love me
XOXO


Alla bilder kan se på
http://zanndraaa.bilddagboken.se/p/main.html

Kommentarer
Postat av: A

Varför får jag känslan av att du är en bitterfitta?

Riktig WT nu med tatueringen, grattis!

Äckel.

2008-07-24 @ 14:37:21
Postat av: Anonym

Jeg håper du har forstått nu at denne killen ikke er så underbar som du tror, og at han skulle bli min ektemann tre uker etter du reiste hjem. Han kjøpte seg pass samme dag som du dro med han første gang....... Håper du er like kvalm som jeg er.

2008-08-02 @ 04:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0