2 dagar i rad

Det är inte varje dag man blir överraskad av herrbesök =) nu har det hänt 2 dagar i rad.
i går kom han helt utan förvarning och ringde på dörren till in JÄTTE städade lägenhet. Men det va trevligt att träffa han.
i dag fick jag sms möt mig tanför dig om 10 min om du kan.
då va han utanför och frågade om jag ville gå på bio..
har precis varit på The Happening.
Varför blir jag inte kär??? Jag va ju det innan va dog???
men det är mysigt med små överaskningar =)

Ska kolla på film n

puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Nikki

du är utamanad,kolla min blogg:)

2008-06-18 @ 17:40:03
URL: http://nangijalaa.wordpress.com
Postat av: Maria

Hamnade har, rakade se min fastman pa bild och blev lite intresserad :p Laste nat om Mahmut och att du vela ha hans nummer. Ja fixar de sa garna at dig, men maste bara varna dig först. Han ar inte den man tror... sry : /

2008-06-18 @ 21:57:55
URL: http://marusschka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0