A-KASSA= idioter

Sov väldigt skönt i natt älskar när jag slipper ställa kl och få sova hur länge jag vill.
Va en sväng på systemet första gången på hur länge som helst.
Mamma ringde när jag va en sväng på stan och frågade om jag kunde ta hand om Bambam och om hon kunde lämna han där jag va för han va orolig och hatar ju att va själv hahaha bortskämd hund jag vet.
Myst med han nu min lilla LOVEBOY!

Fick brev från a-kassa dom är verkligen en sak för sig och dom gör mig galen..
Men jag ger mig inte... Det gjorde jag inte förra gången heller..
Frågan är bara hur dom orkar skicka en massa skit papper hela tiden..

I kväll kommer Mia sötis ska dricka vin och äta massa gott



Bambam 9 veckor hur söt är han inte då??


You know you love me
XOXO

Kommentarer
Postat av: Johan

Han ser ut precis som en leksaks hund =) Gullig!

2008-06-27 @ 16:59:44
URL: http://jcee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0