Första dagen

så va första arbetsdagen över.. Kändes som det va i går jag va på Claras och jobba.. Men det va helt ok faktiskt.. Sjut bra att man kunde kolla på fotbollen =)
Vill att den där himla a-kassan ska komma i gång nu.. men den är på god väg =)

Har fått hem papprerna nu ett steg närmre.. Känns skönt.. Men vill jag verkligen detta nu?? jag tror det å jo jag vill nog detta.Det kommer det bli det bästa i mitt liv just nu tror jag.
Jennie vill du ha mig som inneboende??? =)
Som vi sa jag är ju jämt hos henne ändå =)

Bara 33 dagar kvar.. Så jävla skönt jag vill befinna mig i turkiet NU!!!!

Jag hatar poliserna hur kan man lägga ner en våldtäckt på brist på bevis? när personen i fråga hade avslitna kläder och va hos läkaren? Jag hatar dom.. Å jag ska mörda våldtäcksmannen ..

Nä ska kolla på film nu.. Sen måste jag sova.. Ska banne mig städa lägenheten i morgon sen kommer någon på lunch. Sen blir det FOTBOLL och en sväng ut och träffa NÅGRA från Ikea.
Hörde att en av cheferna hade kommit fram och sagt att han inte ska ha sex med så många från ikea mohahahaha fan va PINSAMT!!!

See U


Kommentarer
Postat av: Jennie

Självklart pumpkin!

2008-06-14 @ 18:06:12
Postat av: Anonym

det va det roligaste jag har hört alla vet ju vem du menar denna lilla kåt bocken andreas

2008-06-15 @ 21:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0