Hur mycket som helst

Det finns hur mycket som helst att berätta.

Dagen innan resan till sthlm va det någon som ringde på min dörr vem va det?? Jo det va en som jag inte kan förstå att jag aldrig bli kär i.. Såg ut som kriget här hemma Men han fick komma in ändå,. Hade världens bästa kväll på länge hur mysigt som helst.

För det första ska ni någonstans där Bus4You går ta den bussen hur sköna som helst och klart värt 20 kr mer säger jag bara.
I stockholm som jag inte alls är ofta i och speciellt inte själv va en upplevelse i sig. Tänk mig springa runt i tunnelbanerna och aldrig åkt själv skulle byta och greja. Fixade detta så GRYMT!! Hittade till vandrahemmet så va hur finnt som helst med både dator å internet och massa kanaler som Tv 1000 nä det va riktigt nice.
Hur det gick sedan på interjuvdagen skriver jag inte här va som hände och så.. För jag tycker att folka kan fråga i stället.

Hann i alla fall hem till matchen som vi alla skulle kolla på hos Robin det va jag Jennie, Jennie, Malin, Syster Robin, Danne, Chrille å Jocke va en del och trevligt va det. och Sverige vann hur bra som helst. Skulle spela lite spel sen.. Spelade med andra ord som vanligt. Har ju fortfarande inte fått tillbaka mitt spel sista ordet och lär nog aldrig få se det igen... Så här lånas inget ut längre.
 
I dag har jag Jennie å Mea myst på vårat lilla café myssigt värre.. Sen har jag och Jennie haft sex and the city maraton. Hur bra som helst snart sett hela frösta säsongen.

Det värsta jag varit med om på väldigt länge. Är att jag glömde en av mina bästa vänners födelsdag som var i går. Det finns ingen ursäkt för detta. Och jag skäms ihjäl:... FÖRLÅT MARIA!!! Kan förstå om du vill säga upp bekantskapen med mig och e grymt besviken på mig.

SEE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0