I LOVE HJO

Med en hel dag på stranden med alla kär i går va det helt underbart. Låg där i säkert 6 timmar men så mysigt det va.
Sådana dagar är va man behöver.

I dag har jag Jennie å Jennies syster varit i Hjo på deras umysiga glasscafé. Legat en stund och solat med.
Börjar lite små trött på att sola.. Men det e väldigt skönt faktiskt.

Har börjat kolla på filmer på engelska och börjat läsa lite engelska böcker. Pratar en del med en kille från Turkiet på engelska. Jag börjar få in det ganska så bra.. Det är bara att öva. ibland kan jag bli lite galen... men men.

Nu är det i alla fall hårdbantning som gäller ställde mig på vågen i går och fick en ganska stor chock så nu JÄVLAR!!!

See U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0