Jobb

Så har jag varit och hälsat på båda killarna jag ska jobba hos...
Ska börja jobba eller gå brevid den ena i morgon.. 
Ska bli skönt att ha något att göra och tjäna lite pengar =)

Betalade ena avgiften i går. Ett steg närmre.

Men fan vilken tid det ska ta med a-kassa jag blir verkligen tokig.. Har nu i alla fall skickat in alla papper. Så få vi se hur lång tid det tar innan jag få nästa papper jag ska skriva på innan jag får dom där pengarna...

E hos mammsi nu ska äta lite lunch.. 

Haha jag å Mea är så grymt roliga.. Hon ringde i går helt extas när hon hade tittat på one tree hill. ÅÅ älskar denna serien ett måste att se...

Nu är det till och med mindre än en månad kvar till turkiet =) så jävla nice.

puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: Mea

Haha! Jävla skitserie till att vara spännande! Jag blir tokig! Det är ju typ 45 dagar kvar till nästa ju!

2008-06-17 @ 17:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0