Med och motgångar

Visst har jag många motgångar i mitt liv men jag har en massa medgångar också. Det kan jag faktiskt inte klaga på.
Jag hoppas bara jag har tur i det jag verkligen vill att komma in på reseledarutbildningen.

Men en sak bli jag trött på. Det är att ringa folk som typ ALDRIG svarar och inte ens kan ringa tillbaka. Hur länge ska man orka sdant?Och alla som skiter i en när dom har pojkvän och att när man lånar ut saker så får man ALDRIG dom tillbaka... Det måste bli ändring NU!!!!

I kväll ska jag bara vara hem för första gången sen jag kom hem. Tänkte ha lite mini spa. SÅ skönt
I morgon drar vi ihop ett gäng och drar till vätterstranden MYS PYS!!!

SEE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0