Midsommar

Midsommar denna eviga frågan..
Varför ska det alltid va så krångligt med midsommar???
Ska vi dit eller inte dit ska ni med eller ska ni inte?

Nu blir det ev villavagnen i halmstad med några av mina vänner och några av tizzes vänner
men jag och  syster håller inte så samms just nu.. vi har viljor båda två..
och hon vägra kompromissar hur gör man då?? envis som en gris är hon
nä ska bojkotta midsommar snart.. förhoppningsvis jobbar jag utomlands nästa midsommar och behöver inte bry mig..

mys med Maria å Mea i dag.. mysigt fika och en sväng på stan..
Ävem att hon bor hemma så träffas vi inte lika ofta för det grrrr..

Puss och Kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0