Midsommardagen

Ja så har midsommarafton gått förbi med fart.
Hade en väldigt lugn och trevlig kväll.. Såg väl mest ut som vanligt.
Dom flesta va grymt trött och sega så det va en ganska seg kväll..
Men jag ska dissa midsommar nu.. Känns som om en meninglösdag
Men hade trevligt med mina underbara vänner.
Hade broders bil ut till Ögge det tog sin lilla tid men fram kom jag.
Har mammas och pappas bil nu när mamma jobbar å den går lite fortare =)



Det är rätt konstigt va internet har blivit en sökmotor om personers personliga saker.
Visst skriver jag om vilka jag umgås med och jag tycker inte det är fel med det i bloggen
För det är en blogg som jag skriver vilka jag träffat och allt.
Jag skriver inga privata saker om andra. Men det är sjukt va folk ta reda på saker om andra
på bloggar och facebook. Lite skrämande. Ska det förbjudas att ha sådant??
Ibland kanske det våre det bästa.. Men om ingen säger något så fortsätter jag skriva som jag gör...

You know you love me
XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0