Sommar

ja nu har verkligen den svenska sommaren börjat REGN
Å självklart fullt väder på  midsommar... Detta börjar bli löjligt.
Och eftersom att solen har försvunnit har också min färg försvunnit GRRRRR
jag blir så arg... Men snart är det sol och värme i turkiet igen =) nu bara 26 dagar kvar.

Det här med midsommar borde läggas ner. Ingen orkar ta tag i det och det regnar alltid.. Va på ica maxi innan och alla handlade i dag ingen bryr sig längre....
Själv ska jag på knutkalas hos Bella med mina underbara vänner. Kan bli en skön midsommar =)

Dags att hoppa in i duschen och gör sig i ordning ska hämta bella snart..

Puss och kram syns på stan

GLAD MIDSOMMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0