Utmanad

Jag har visst blivit utmanad, im up for it.

The Rules:
* Post rules at the beginning of the post.
* Answer all the questions.
* Tag 6 people, and go to their blog and leave a comment to inform them that they've been tagged and asking them to read your blog.
* Let the person who tagged you know when you've posted your answer.

What were you doing ten years ago?

10 årsen va jag 14 en fjortis som njöt av livet och testade på allt man inte fick. Hade min första står kärlek då med. Vilka tider =)
What are five things on your to-do list today?

  1. Städa
  2. Kolla på Sex and the city med Jennie 
  3. Träffa maria
  4. Gå till systemet för midssomar
  5. Handla 
Places you've lived?

Bankeryd
Habo
Göteborg
Jönköping

What are 5 things you would do if you were a billionaire?

  1. Betala alla skulder 
  2. Betala mammas å pappas skulder 
  3. Ta med hela familjen och vännerna på en oförglömd resa
  4. Spara
  5. Köpt ett hus

People you want to know more about:

Jag tror jag vet ganska mycket om dom flesta. Annars frågar jag alltid. Finns en som jag skulle vilja veta ALLT om dock hemligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0