Vilken helg

Började med en ganska oplanerad helg.
Slutade med en underbar helg.

Mys med Mia i Fredags

I går va det lugnt på dagen. Sen va det ut till morbror för att fira mormor.
Mammas hembakade jordgubbstårta och sedan grillad korv på kvällen mumms.

Sen å vägen hem pratade jag med mea som va lika utråkad som jag..
Så jag sa åt henne att komma till mig så skulle vi gå ut.
Och 30 senare va hon hos mig och vi korkade upp spriten.
Grymt skoj hade vi. Va lite väl mysigt hemma för att gå ut.
Men ut gick vi och det ångrar jag inte en sekund.
Lång kö som vanligt till twin. Men med lite trängande som är ett måste
så kom vi in Va inte många ut som man kände.
Men Theo mötte vi den galna killen. Beställde en drink som va ASGOD!!!
Sen så mötte vi Jessica. Men fy vilken galen och grymt trevlig kväll det va.
Jag älskar när allt blir så spontant det blir alltid lika roligt.
å det va GALET
Träffade en jätte gammal arbetskamrat som följde med hem och där släckar jag ljuset =)

Med ett ord VILKEN KVÄLL

Tack Mea

mer bilder finns på http://zanndraaa.bilddagboken.se



You know you love me
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0