Vilken kväll

Började med att syster yster ringde och fråga om jag ville följa med till a6.
Så vi åkte upp hon köpte en fotbollströja handlade lite på systemet
sen åkte vi hem till mig och gjorde egen wok så himla gott blev det.

Sen va vi hos malin på förfest och kollade självklart på fotbollen. Tyvärr förlorade dom.. Men än så är det inte för sent.
Såg tyvärr bara halva matchen av ryssland grekland men men.
Gick till Twin där alla goa f.d arbetskamrater va.. Så roligt va det att träffa dom.
Speciellt gullungen JENNIE!!! Hade grymt trevlig. Tyvärr va kön för lång för att mea skulle komma men en liten syn fick jag av henne. =)
Sen va det efterfest hos Christian som inte varade så länge men det va trevligt ändå.
Mådde dock inte så bra innan i dag sov visst till 4 men skönt va det =)

I morgon blir det mys med Mia å Mea så trevligt..

Nu är det bara 31 dagar kvar till TURKIET med Jennie love. Jag längtar som tusan.. Det ska bli så skoj att träffa dom där nere..










Puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0