1 vecka rent helvete

I morgon e det en vecka sen jag gjorde det hemska.
en vecka va ilska deppighet lycka tomhet tårar ångest
Så hemskt mycket känslor som jag har haft inom mig.
Det har varit en grymt jobbig vecka.
Det e så skönt att man har haft sina vänner och arbetskamrater som har stötta mig till 100%
För HAN som lovade stötta mig sket fullständigt i det.
Det va som jag visste. Efter att jag hade gjort det så slutade han bry sig.
Vi va ju ändå 2 som hade sex.
Och jag har fått ta hand om allt själv.
Det e skönt att folk på jobbet visste om det. För dom har hjälpt mig mycket.
Dom har frågat om det e han som va pappa jag har inte sagt ja men alla har fattat.
Alla ser ju att det e något.
Han har inte ens frågat hur jag mår.
Jag har ångrat mig så himla mycket att jag gjorde abort.
Det ända som gör att det e skönt att jag gjorde det e att jag slipper ha ett barn med han.
som har behandlat mig så illa.
Tomheten va så stärk i början. det kändes att något fattades.
Allt som jag har fått gått igenom önskar jag ingen få gå igenom.

screw him



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0