Abort.

Är det något att skämmas över?
Va tycker ni?
Det känns så konstigt att va i mitten av en abort.
Va på kvinnokliniken i går och fick ta tre tabletter som skulle stoppa hormonerna.

Det kändes inte så mycket. Fick prata lite och sedan åka hem.

Det i morgon det värsta kommer va.

Jag är så rädd för hur ja kommer må.

Det jobbigaste är väl att jag inte e 100% säker på om jag ville göra abort.

Men va mer eller mindre tvungen. Och nu är det på g.

Den senaste veckan ha jag börjat känna av illamåendet. Kan inte äta något utan mår illa, jag är trött hela tiden även om jag lyckas sova. Förutom i natt då. Mina bröst ömmar. Jag börjar känna mig gravid

Och då måste jag avsluta allt.

Vill verkligen tacka alla mina underbara vänner som verkligen har stöttat mig och ringt och kollat hur jag mår.

Jag vet att ni hade stöttat mig lika mycket om jag hade behållit barnet.

Det e verkligen jobbigt att se alla gravida tjejer just nu.


I dag har jag äntligen fått göra mina naglar =)

Va hos Brenda en tjej på jobbet som håller å med sådant å fritiden.

Så nu är dom så fina.



Ska ta och sova lite nu.


SEE U


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Det e absolut inget att skämmas för! Så ska du inte känna! Visst det e en stor sak att göra, men det e ju bara du som kan besämma vad som e bäst för dig!
Förstår att det e jobbit för din nu, men som sagt kan ju aldrig förstå HUR jobbigt.
Hoppas det går bra för dig och att du känner att du gör rätt!

Kan inte förstå varför jag tänker så mkt på dig när jag inte känner dig!? Har ju aldrig träffat dig eller nått.. Stuck on you. Kanske är dina ögon...

/ J

2008-03-13 @ 21:25:56
Postat av: flickan.

Inget att skämmas för utan det är mer hur du känner själv, med skuldkänslor och så, men hoppas verkligen att det löser sig för dig och att du mår bättre snart. En fråga, varför var du tvungen?? Det är säkert jobbigt, kan förstå det men ändå inte för har inte varit i din sits. Men allt löser sig. Styrkekramar!!

2008-03-13 @ 21:31:03
Postat av: Jobbigt dehära

Du ska verkligen inte skämmas!! Det är ditt beslut och ingen annans, hur svårt det än må vara. Och praktsvinet som ev. skulle försöka tvinga dej kan du be fara åt h......

Du är nog bland de sötaste och vackraste jag har sett. Synd att du ska råka ut för sådana as som inte kan värdesätta en fin tjej som du.

/ En kille i din närhet

2008-03-14 @ 12:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0