Fan va jag behövde denna dag!!!

Helgen va helt ok.
Fast att jag jobbade.
Fredagen va det en sanbbis på after Work
Lördagen va det mys å melodifestivalen
Söndagen va det blondering och Bio med mea å mia
p.s I Love U. Det va verkligen en bra tjej film.

Idag va Jag Mia o Nikki i Gbg.
Fan va jag behövde denna dag.
Det va länge sen jag hade SÅÅÅÅÅ roligt.
Har nog skrattat hela dagen.
Humorn va på hög nivå
och vi fick låna cp kortet och pakera på cp apkering
NICE....
Alla dessa komentarer som sas haha
Nä ville aldrig att denna dagen skulle ta slut.
Och jag är en kung på att köra.
Våga säga något annat.
Våren hade anlänt också. Och kändis kåt som jag är såg vi hela 4 kändsar ojoj


SEE u

image108


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0