Han frågade VARFÖR?

När man tror man har hört det värsta kläckar han en ny komentar.
Varför ska jag bry mig?
Ja varför ska han fråga mig hur jag mår?
Ja efter att jag gjort en abort som han mer eller mindre tvingade mig till?
Så varför ska han bry sig?
E det inte det dumaste han sagt?
Han orkade inte bry sig för jag frågade han en sak.
Vilket påhitt.
Han säger att han bara vil va arbetskamrat tror han att jag vill något annat eller?
Efter allt?
Jag har sagt att jag vill va i från han men det accepterad han inte i början.
Kan han inte bara låta mig va ett tag?
Jag mår så dåligt att åka till jobbet att va i hans närhet.
Det har gått så långt att jag har gått till chefen och bett om hjälp.
Han psykar mig =(

Ska nog sluta skriva ett tag. Känner att jag inte skriver några roliga inlägg ändå.
Och jag mår inte bra just nu.


See U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0