Ljuga

När ska man få ro?
Är hemma efter extremt jobbig dag.
Va där tidigt i morse tidiagre än man brukar få
Bra att ha mamma i vården.
Fick ta den sista tablettern.
Fick gå runt och få i gång sammandragningarna.
Allt gick faktiskt bra. Trodde det skulle va värre än va det va.
Men fostret va inte mer än ca 4 cm.
Fick stanna i några timmar och se så att jag mådde bra.
Sen tog jag taxi hem. Ville bara va i fred.
Har hört så många dåliga saker om att man inte alls mår bra och så vidare.
jag känner inte alls mycker just nu. kanske för att jag ha lite smärtstillande kvar.
Fadern skulle stötta mig. Men där blev allt fel. Har inte orkat träffa han. Ville att han skulle komma innan. Men nej då. Så behöver inte han så mycket mer. Har vänner som stöttar mig bättre. Och som tror mig.
För han ha ju trott att jag ljugit att jag varit gravid.
MM visst ljuger jag om det och sedan inte bara för han utanför ALLA mina vänner.
Visst verkligen... Det e det sista jag skule göra. Ljuga för mina vänner.
Bara för att han LJUGER hela tiden så behöver inte andra göra det.
Jag känner mest lättnad över att jag gjort som jag gjort. Hade inte klarat av den kontakten med han om jag behållt barnet. Berättade en sak innan som jag inte fattade varför.. Fel tillfälle. och inte alls det rätta. Men tappade den känslan på en gång. E  väl efter alla hormoner och känslor efter allt.
Fast vem vet jag kanske aldrig gjorde abort. Jag kanske behöll det. Det lär märkas snart kan jag lova.
Men nu har jag haft extermt jobbigt i 4 veckor. Nu ska jag bara lägga allt bakom mig. Och bara sköta om mig själv.
Jobba som en dåre på jobbet inte prata med någon. Det blir bara fel ändå.
Sköt erat så sköter jag mitt.

SEE U

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken skit stövel han är. Han är inte mycket att ha. Skulle inte vilja va hans vän. Han kommer inte komma långt

2008-03-14 @ 16:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0