Mytoman

För 7 årsen hände saker i Habo där jag bodde innan.
Med mitt x. Och även att det har gått 7 årsen kommer det fortfarande upp.
För några månader sen så hörde en kompis till mig att jag hade mordhotat folk då.
Shit en 16 åring springer runt och mordhotar folk? Låter det troligt?
Nu har jag också fått höra andra saker. Som jag har gjort.
Allt som hände för 7 årsen va inte det bästa. Men det har hänt.
Och det är inget jag är stolt över. Men inget jag kan göra ogjort.
Men att kalla mig Mytoman är verkligen så jävla fel.
För jag stod för allt som hände.
Och det är sjukt va mycket skit snack allt har blivit av denna grej.
Sen så är det faktiskt 7 årsen tror folk inte att man växer upp?
Och varför dra upp det? Ja kan fortfarande inte fatta anledningen?
7 ÅRSEN
För att rädda sig själv?
Snart tror jag faktiskt att det kommer komma fram att jag verkligen har mördat en.
Jag är en seriemödare som ljuger hela tiden.
Men om jag är en Mytoman så är det konstigt att jag fortfarande har kvar mina bästa vänner.
För då ljuger man för alla. Och til slut blir man på kommen.
Och än så länge har jag kvar samma vänner.
SÅ FÖR HELVETE KAN FOLK BARA SLUTA ATT SNACKA EN MASSA SKIT.

Så tänk på innan ni snackar

What comes around goes around



See U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0